2009-04-01

Galenskap!!!

har varit sååå duktig flikka jag sov ensam *triumferar*
men det var inte utan panikdrömmar å kolla lås 20 gånger å kolla igenom alla skrymslen och vrår
efter potenciella monster. har la bara sovit en 3-4 timmar... meen jag sov! 
fast jag tänker då ta mig fan inte göra om det på massor me århundraden *ryser*
fattar inte hur människor gör det, sover själva asså. somliga säger till å me att det är skönt... dom e bara hjärntvättade det är så det måste vara! 
jag är fan helt handikappad.. jag skulle aldrig klara mig i en egen lägenhet inte me alla ensamnätter, fan jag hae lidit av kronisk sömnlöshet.

mer galenskap... hus å sånt på en handvändning *fnyser*
ja det var nog fan bra att jag stack så han får lite händer ur rumpan, men jag vet inte 
kan inte påstå att jag tykkte de var npn bra ide, men de e min åsikt, fast vem vet han kanske får ordning på det och kanske inte låter det förfalla nå väldans.
så isåfall grattis.. men det är fortfarande galenskap
och eftersom jag e så naiv så faller ja för hans idiotiska aprilskämt *ryser* undrar hur många mer sånna här man lär falla för idag då! 

hatar första april!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hatar luras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ont i brända händer, ont i panikmage  stakkars lilith ynka
en kram skulle behövas för å jaga bort dom sista monstren ur hörnen! 

***********************'
Jag sitter sömlös älskling Ja... Jag sitter sömlös älskling
och du ligger för långt bort för att kunna höra mitt rop på hjälp

Å du, du hör inte hur demonerna skrattar 
och du hör inte heller mina skrik av fasa som har fastnat i halsen

Du ser inte hur jag försöker öppna igenlimmade ögon 
och monstren som invaderar 
och hur döden långsamt närmar sig sängen

Du ser inte heller hur jag ligger fastnaglad i sängen
helt dyblöt av skräck och väntar på slutet

Du ligger en centimeter ifrån
och jag kan inte vända mig och väcka dig ur din slummer
jag vet inte om du är riktig och om det här är verklighet
eller om du kommer förvandlas till aska och försvinna framför mina ögon

Jag kan inte ens svära på om du faktiskt ligger där brevid mig
eller om det är min fantasi som spelar mig ett spratt

Men jag lyckas ta mig upp...
Jag lyckas gå ut i hallen och tända lampan
Jag lyckas hämta kniven som ligger i översta kökslådan
jag lyckas ta mig till vardagsrummet

Det är där du hittar mig
när jag väntar på att natten ska försvinna
sittandes i ett hörn av lägenheten 
med is i magen, skräck i blicken och kniven i beredskap




Poesi av Vingklippt Ängel

1 kommentar:

  1. Förlååt.. men trodde inte någon skulle ta så hårt på det förstås.. *krama om*

    SvaraRadera