2009-04-21

the bitch has spoken!

murgel...det får nog sammanfatta det hela tror ja.
inte för att det är ett ord... (fast det kanske de e nånstanns vem vet...) men i min värld så e de samma som ja vet inte låt säga 100 svordommar på raken!
jag är bara såååååå trött... och vi behöver nog inte nämna några namn
jag har tydligen missuppfattat, och bara springer min väg. klart som murgel att man bara springer när det inte går å få nå vettigt sagt från nått av hållen. klart som fan jag vänder och går när det uppenbarligen inte fastnar nått av det jag säger! 


guuuuud jag e sååååå matt... å btw (för jag vet att du läser detta) det här e MIN blogg å ja skriver va murgel jag behagar i den! det e mitt liv min värld och mitt sätt! 

"följande inlägg har plockats bort pga av upprörda läsare..."

uss va elak jag e *lessen* men jag orkar inte mer
jag försöker kapa å kapa men han lyssnar inte *sucka*
lämna mig bara ifred och lev ditt liv nånannanstanns.


1 kommentar:

  1. Uh... jag säger att jag inte vill att du ska skriva om våra privata problem på bloggen och du skriver ett nytt inlägg om det i stället?

    Helt sjukt.

    SvaraRadera