2009-04-09

tokflytt å presenter

jag var duktig igår.... men arg! fan om jag kunde vara så effektiv annars!
släpade ur alla saker ur olas hem, så nu bara nån kartong i förråd kvar.. men tar nog dom i helgen eller nått!
jag säger då bara fy satan va vissa människor är trögtänkta! 
men men sånt e tyvärr livet, ja e fortfarande arg iaf och jag e helt inne på det jag nämde igår!

åh... fick blommor å godis igår! 
3 st STORA fina rosor! prinsessan blir bortskämd ;)
tror det kan ha varit lite tröst för att jag konkade å slet å var förbannad som en stukken gris!
eller bara för att jag är bäst ;)

jobb idag då
illa illa me tanke på att första timmen kommer bli dryg som satan eftersom jag inte kan nått om frulle :S 
jaja bara en timme så det ska man la lykkas överleva hoppas jag! 
e ju inte van å jobba så tidigt på mornar jue! 
men lika bra så jag lär mig idag så jag överlever helgen sen för då börjar jag me 10! 
nej nu ska strumpor på å sen skutta iväg! 
ta hand om er, alla som jag älskar och även dom som jag inte älskar...till å me dom som jag inte gillar kan ju ta hand om sig dom me (men säg inte att jag har sagt nått)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar