2009-04-20

avklippt

har varit på prata lunch.. eftersom jag tydligen bara springer iväg när det ska pratas.
så vi pratade och det finns inget mer att säga, iaf inte från min sida
tydligen så har jag gått å blivit "mönsterflickvän" men inte för att jag vill utan för att irritera.
happ det var ju mer än va jag visste tydligen kan man inte göra nått utan med en baktanke på att det ska skada nån annan... jag säger då det! 
konstigt att man ska behöva göra slut sen VARJE gång man ses me... det är redan slut och avklippt. jag tänker då inte göra om det en gång till. det skulle ha funnits besöks eller höra av sig förbud! snacka om drastiskt... men så är jag väl en drastisk kvinna me! nu e det iaf slut diskuterat... det får räcka med ett hej om man nångång skulle ses, annars får det fan vara!
jag lever mitt liv nu..mitt liv för mig och inte för nånannans skull
jag är glad och mår bra, det räcker så! 

hade iaf skoj helg! fre vart de ohm me Christopher å co... dansade runt lite men satt mest å prat söp me massa underbart folk, bla halken, jonas å bror.
sen på lör var de hem till jonas igen och hör å höpna så ramlade de förbi lite donken folk dit me å tittade på alla spindlar å sånt...skoj skoj! å sen vart det mongo, typ inte en jävel som man kände men jag å sara å og å jonny å robin struntade i det å dansade runt å drack tequila (tack og!) och var snygga å skuttiga som satan!
å sen kom en liten grabb nerlinkande med en veronica på släp, för att han saknade mig *myser* 
så på söndan vart det seriöst soffande hela dan me massa matrix å blade å annat skoj.
så nu sitter man här å väntar på å få jobba...
neeej nu mer film slö eller nått.. puss!



1 kommentar:

  1. Uh, what.. återigen får du allt om bakfoten och till och med häver ut det här utan att tänka en sekund.. du sa ju att du förstår, men att du inte vill göra något åt det, men av det här inlägget så ser jag ju att du inte förstår alls.. som du skriver.. ööh.. jaja, vi får väl försöka prata igen då kanske du fattar.

    SvaraRadera