2009-04-14

hofors å småbus troll

igår så hamnade man i vart man tågluffare i 45 min å hamnade i hofors av alla ställen för å träffa mer familj. å vilka underbara människor säger jag bara!
hur snälla å trevliga som helst, å småttingarna var så söta! fina svarta väggar hade dom me! 
bra folk! christopher kom hem me massa tatuerings ideér och en blå stjärna ovanför fotknöl! 
fan man vart ju sugen själv, får la se vad för otyg man kan hitta på, men det krävs mer fundering iaf, så ingen ide å bli orolig nu *tittar menande åt kenneth's håll*

nu telefon har man me *ler sött* ja eller ny å ny...men den e ny för mig
den har kamera åh man kan lyssna på musik *känner sig super high tech*
men de var nå konstigt me inställning eller nått så skulle skrota förbi å be dom titta åp den, hoppas bara man får behålla så dom inte vill ha in den, för då ser man den la aldrig mer :S
*pussar på Christopher som e så snåll å söt å lånar telefon åt mig*

mår då bättre idag iaf å man har ju inte jobb förräns i morron så det e skönt med en dags paus me, kan inte påstå att min mage gillar mig, fast nu e de mest träningsvärk eftersom allt det onda har släppt.

 sen i veckan blir det å fira lillebror på fre. 10 år blir lilla samuel... tänk va tiden går fort :S 
var kändes ju typ som igår som han kom hem. eller nej mer som en månad, men iaf.
har varit duktig storasyster så han ska få ett tv-spel.. det e faktiskt storasystrars plikt å skämma bort dom små (som inte e så små längre)
nej kanske dax å diska å göra nått åt hår idag! 
puss på alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar