2009-04-06

måndag updat.

måndag morron igen då...överlevde visst helgen :P
men det var en fin fre, fick gå lite tidigare å sen hem å träffa på nån full jobbarkompis till grabben
å sen ner på  rockhouse å träffa mer kändisar som man bara har hört talas om innan... skoj skoj! 
såg massa fina band me.
lördag var man dukktig å skruvade hyllor för glatta livet och var ner å inhandlade mer spel till ps3:an vart "afro samurai" fiiint spel de suddu
å sen lagade man lite mat å satt här å dricka öl å sen ramla halva donken förbi :P
skoj skoj massa skoj å sen mobgo på det. neeeeej massa massa skoj!
fast nästa helg blir de nog fan nyktert, men får se de var nåns kusin som skulle kanske ramla förbi eller så.

i morron blir det iaf hem till ola för nått att äta och sen nå film eller va det nu blir
hoppas det kommer gå bra, kan inte påstå att jag ser fram emot det riktigt lika mykke som han gör. men det blir nog bra.. han kanske behöver det som sagt!
han var iaf snäll igår å jag fick låna tvättmaskin så man kan se fin ut på jobb. det gick ju iaf smärtfritt!

nej nu ska ja plocka lite här hemma å sen kanske gå på mitt hår eller nått! 
Kramar om alla

*******************
fan sitter hr nåra minuter innan man ska skutta iväg till jobbet
tankar bara snurrar i huvudet inget man riktigt kan greppa
mådde inte så bra på förmiddagen men sen kom Linn förbi en vända å sen kändes livet bra mykke bättre än innan, sitta lite å mysa i sol e aldrig fel! 

fick en msn av mina arbetskolegor härromdagen..fast alla har ju fan facebook nu för tiden
nästan så man e helt social inkompetent om man inte har det... märx att jag inte har skiten
ha la funderat på å skaffa men det e fan som alla andra sånna där sajter, inte satan blir man lyckligare eller pratar mer me varann...fast det är kanske det man gör ja vet ju som sagt inte, får se om man nångång faller för grupptrycket eller om man bara fortsätter att gå mot strömmen!
*******************************'
tänk om allt är precis så, som det ska vara. 

tänk om allt
just precis i detta ögonblick
är fullkomligt

tänk om universum
andas ut
just
här


då skulle jag luta mitt huvud mot jordens yta
värma mina händer släppa taget om snaran
låta sorgeflickan
vandra i frihet

och bara vila 
i existensen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar