2009-04-16

bebishysteri på en torsdag...

happ då var det... tors?! 
var iaf dukktig flikka å träffade mamma en vända å lyssnade till när hon spelade för gamla hasdansande pansionärer (eller hur satan de nu stavas) 
fick uppdrag me. så nu jävlar ska vi rita på älgtatueringar tills fingrarna blöder! 
christopher tykkte vi kunde köpa tatueringsmaskin me.. han menade ju på att ja kan ju iaf rita så jag borde kunna sånt :P hade varit fett skoj, men men får la se vad som händer med tiden!

jobba idag precis som igår å precis som i morron me. annars händer det inget alls, bara ta det lungt å umgås!

å igår fint man la sig vid halv 9 eller nått :P på en "lilllörda!" jaja nångång lär det hända sånt me! 
man börjar kanske bli gammal :S fast jag var ju inte ensam om å lägga mig, så jag e la förlåten antar jag! 
å ola handlade mat av mig me igår.. skumt...  jaja han lär la få mat i magen han me, precis som alla andra.

grötfrulle idag me vart de.. duktiga jag som vaknar när man ska å som äter frukost me, fan det kanske blir människa av mig med till slut! Just det slutat röka me.... dag 2! fast man får ju feströka. Men våran pakt vet jag inte riktigt hur det går me, Christopher snusade iaf igår *fyyy* 
men han menade på att "det fanns ju en kvar å man kan ju inte slänga" så jag antar att han är förlåten iaf! 
Og menade på igår att man får la festa mer annars då "every day is a party day!" men jag e så stolt över att jag har dragit ner på det, så den gubben går ikke. jag menar hur ska man annars kunna klara av å sluta helt en dag om man behöver tex om man skulle ha bebis eller nått sånt. då kan man ju inte festa heller, så dax å börja dra ner iaf, så man kanske inte e så himlans styrd av allt festande.

å på tal om bebisar så har hela världen gått å blivit tokiga! det e tamigsatan bebisar överallt, både i växande å i färdig form... grattis till alla er som väntar på å bli föräldrar
vet 3 par iaf på rak arm. nästan så man.... nej uss jag är för ung å bebisar e inget för mig, inte än iaf.
 jaja nu jobba här
*kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam*

2 kommentarer: