2009-04-24

kalas i miniformat!

ååh va ska man säga om igår då! *ler stort*
först 3 timmar jobb.. hamnade i dt'n så det var mest hej å välkommen å sen tack å adjö.
skutta hem å städa det sista å sen bara vänta...å vänta å vänta 
å sen ramlade en skrälldus me glasssugna småttingar me tillhörande förärdrar! :)
Tina berättade att hon äntligen hade fått mail från nått så nu går det att beställa hennes bok hos bokhandlare (som jag förstog det) skoj skoj säger jag bara! 

å sen var det paket... Mathilda min lilla älskling drog upp en näve tussilago ur fickan tillsammans med en liten rosa paket roset och jag till mig me stort leende och berattade att rossetten den hade hon gjort själv och jag kunde ha den som en nallebjörn eller nått å klappa på den! 
inte alla som får underbart knöckliga tussilagosat å en rosett! slå den om ni kan! 

å sen fick man lite tvålar och en morronrock *mysa in sig* å en strandväska, en ljuslykta, en fluffig rosa bok och sist nån pärm, lite pennor å sen ett block! allt som en lilith kan behöva!
å sen var det glass me chokladkräm (för satan va det tjockande fort) men det gick ner alldeles utmärkt i små magar ändå.. Hannah satt me sked i högsta hugg å ville bara ha "ME!"
så tur att vi hade inhandlat småkakor annars hade de inte blitt nått över till mamma jimmy när dom sen ramlade in runt 8 snåret me fint kort å en kamera! så nu e jag ägare till en sån me! *yey* här e några av sakerna sorry för den kassa bilderna men hinner ju lära mig hur man gör sen! 








så det e lykklig flikka me massa nya fina saker som vaknade i morse! 
å stakkars christopher tog det hela familje grejjen helt underbart, trotts att barnen blev helt fnissiga å stimmiga å skuttade omkring å hotade välta gitarrer å annat och tillsist vart så övertrötta så det räckte med att man tittade på dom så skrattade dom nästan tills dom kissade på sig! älska småsyskon!

idag e de jobba 11-17 å sen ska de inhandlas nån ny bh å skuttas förbi system å sen ska det kramas heeeela resten av kvällen me Christopher! *ser fram emot*

Stort grattis till alla som blir gamla idag! hoppas ni har skoj å en underbar dag! *kramar om*
nu dax å fixa sig så man kan jobba så man får veta va man får i present av christopher! *ler sött*
puss på alla!
men det var sååå underbart! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar