2009-04-08

onsdag?!

jag känner mig...som för lite smör utsmetat på en macka!
hela natten har jag jagats av mardrömmar sånna där panikdrömmar
så var massa timmar när man inte kunde sova :S
mitt huvud vill inte riktigt. igår hade jag bilder om hur hela ssab sprändes och halva borlänge med dess invånare gick upp i rök... massa döda kroppar överallt, försök å somna till dom bilderna! :S
å i natt så brann det och jag försökte rädda mina småsyskon! nästan så man ville ringa å kolla att allt var oki när man vaknade runt 1 tiden på natten :S


var och fikade igår...massa jum jum käk
å sen 2 avsnitt supernatural å ett grey's anatomy
men inte så mykke prat, viket är skönt, för det är glapp i vårt komunikationssystem

men måste bort därifrån.. jag går under tror jag
därför mit huvud är som det är, därför det känns som om jag försöker bära ett höghus på axlarna. krav krav krav.. jag vill återgå till att vara bara lilith! 
om jag ändå hade mer ork *Suckar*

nej inte gräva ner sig nu igen. dax å göra nått av dagen, diska först å sen får vi se vad som händer efter det. *kram*


**************************
upprörd.. jag är så arg så jag kokar jävla %"@/()&"&¤"
men som kenneth sa.. "sluta prata och var trevlig det funkar ju inte
han fattar ju inte! det funkar inte att prata med sina ex" så jag borde ta hans råd!
3 eller 4 vändor har jag iaf hunnit me *dukktig jag*
"nu ska hela rasket rivas.. nu ska hela rasket bort" *nynna*
så upprör! fanfanfan jävla @&/)&/¤
vi behöver prata "my ass heller" om han hade lyssnat eller fattat kanske
men ikke. man försöker vara snäll och göra honpm nöjd.. men va fan
nej om jag var illa innan.... trött bara så trött
trött på att försöka
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaattttttttttttttttttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnn


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar