2009-04-12

nycklar tebax till ägare

long time no blogg...

uss jag hatar att vara tjej.. fyyyy faaaaan säger jag bara.. var ner till jobbet men fick återvända hem ( stort tack till snälla pappa som kom å hämta lilla ynk)
hade så ont så jag skakade å spydde så hela dagen har jag varit soffbunden,
och trots massa värktabletter så har det fortfarande inte släppt :S
jaja förhoppningsvis så försvinner det imorron eller nått annars vette sjutton va jag tar mig till
håller fan på å gå av bokstavligttalat! 
synd bara att man fick bli sjuk från jobb, hade ju behövt penga menar jag! 

fri är jag iaf i fre när jag kom hem från jobbet så släpade jag över dom allra sista grunxen från ola, så bye bye *vinkar fint* å nyckel e avlämnad... såååå befriande! 
inge mer snacka.. fy satan va skööönt!

annars har man jobbat vart en öl ig¨r efter jobb me veronika me, tittade in en vända på inflyttningsfest oxå, fast kan la inte påstå att jag kände mig så super road.
nej nu mer soffa så man blir " frisk" till i morron för då det blir lite sightseeing  me grabben min.
puss å kram å tack till alla snälla jobbmänniskor som bryr sig! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar