2009-03-31

dukktig flikka!

happ dukktig flikka e man då, pillar fint me garderob så snart har man kläder där dom ska vara då! har smusslat in nån mer ljuslykta me, får la se om dom får godkänt eller inte :P
så idag händer det inte mykke alls! plocka, sims och mat å sen jobb
var inte fullt lika duktig å käkade frukost idag, men ja drack iaf lite te! 
längtar till helgen, party ab! lördagen blir det iaf
Mathilda mumlade nått om falun, men man får se vad plånbok å allt folk säger, men annars hade de ju varit massa massa skoj! 

det är lite konstigt jag lever i all denna lycka... jag bara väntar på att glasbubblan ska spricka snart, å jag vet att man inte får det, men de e svårt å låta bli

vart bjuden på inflyttfest me, fast nästa helg, å då jobbar man ju, men funderade på å komma å våldgästa bara för att! alltid skoj å se nya lägenheter! 

nej nu mera sims å så mer plock! puss! 

****************************
Tanken berusar mig 

Din doft vilar ännu
på min kudde
Dina händer värmer fortfarande
min kropp

Du får mig att våga tro
på möjligheter istället för motgångar
Du får mig att vilja kämpa
för ett bättre liv på alla plan

Men...

Även om jag aldrig
når stjärnorna
förverkligar mina drömmar
eller förstår meningen med allt

Även om du
är den enda storvinsten
jag någonsin
kommer att kamma hem

Så tror jag ändå
att jag kommer att vara nöjd
Så länge jag får
vila i dina armar

Tanken berusar mig

Jag begraver mitt huvud
i kudden igen
och din doft gör mig hög



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar