2009-03-30

kan man fortfarande vara nyvaken efter en timme?! jaja det känns så iaf, sov så djupt så man känner sig som en tomat måste känna sig när den har blivit ketchup!
så nu sitter man här och jag måste erkänna att det e fruktansvärt irriterande att jag inte e mer datanördig, frustrerande som satan att man måste ha nån för att kunna installera ett spel  :(
jaja får la vänta till grabben slutar, men hade velat spela NU!

så istället borde jag kanske ta å packa å flytta ut dom där sista kartongerna så jag blir av med den hela skiten nångång, men man e ju som sagt lite för lat och lite för seg för att orka masa sig ur soffan, kanske om någon timme istället! 

frukost borde man peta i magen me, e ärligt talat lite hungrig (hör å häpna) 
och idag blir det jag som ska laga mat för första gången, innan e de grabben som har varit kock
kan ju bli spännande! hoppas han bara inte hatar min matlagning  :S
inte för att nån har klagat förut, men man vet ju aldrig! 
så snart ska ja väl ta en snokrunda i frys å skafferi så får man se va huset har att erbjuda när han kommer hem.

så jobbar man i morron...ett härligt 18-01 pass fint fint de, men det ska nog gå bra, bara man slipper stå i kök som jag gjorde igår, för usss säger jag bara.

nej om man skulle ta den där köksrundan och se om man kan hitta nån frulle med! 
puss på alla! 

**************************
här vill jag vara alltid

 

 

här

bara här

kan jag lägga av mina ytterkläder

jag kan gå utan skor

och mina händer är varma

även utan vantar

 

här

bara här

kan jag låta skrattet bubbla upp

kroppen får vara kropp

och alla känslor får finnas

även tårarna

 

här

bara här

kan jag vara glad

åt att vara jag


Poesi av Jojo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar