2009-03-24

Flyttstädning

jag är lugn... *andas* om de så skulle komma in en pansarvagn i rummet här på tredjevåningen så hade jag tittat på den och sen bett den flytta på sig eftersom den står ivägen för mina saker.
jag är väl kanske onåbar just nu.

allt ska bort jag ska bort, mina saker med
jag har tröttnat, orkar inte mer
och fan va effektiv jag kan vara när ja sätter den sidan till
åååh det ska bli sååååååå skönt
jag är trött på att vara arg
allt är lungt!

*********************

Flyttstädning

Den dagen som jag lämnade dig
så plockade jag försiktigt ner stjärnorna
packade in månen i tidningspapper
och slängde solen i papperskorgen

Jag rev ner himlen
och stampade sönder jorden

Av oss finns nu bara tomhet och aska


http://www.poeter.se/viewText.php?textId=433189

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar