2009-03-26

massa sova!

igår sov ja första gången på länge iaf riktigt länge å ordentligt och jag vaknade upp med lycka
fast å andra sidan efter så mycke packande å så mycke konkande å dessutom jobb på de så e de la inte så himlans underligt! 
å igår var var de ner på kupolen en vända å införskaffa en ny deo å sen var de jobba å sen hem för att krypa ner å sussa, de kanske blir ordning på mina sovvanor tillslut me! :P
hörde nåra lite halvförvånade människor som trodde att ja skulle ut igår, menar löneons å allt! men ärligt så var jag så trött å hade inte ens nån riktig aningom att det var ons.
idag har man ett till sånt där underbart 17-22 pass.. så fram tills dess blir de la inte mykke gjort.
tänkte bada lite kanske, så min kropp slutar skrika åt mig.
borde la skrota över å packa lite mer, men vi får se om man orkar. neee nu ska man ut i världen å leka! pöss

***********************
jag funderar på förändring..
det lixom rycker och drar
förändring= ett annat jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar