2009-03-29

söndag

tröttisflikka sitter å myser i soffan, har precis läst klart Tinas bok "våga älska?" 
hade läst halva boken innan å första halvan bara grät jag mig igenom, konstigt att man aldrig sett henne så, konstigt att man har upplevt en del av det som när hon väntade samuel. skönt att se hennes sätt å tänk, hon växte i mina ögon och jag insåg att jag har nog varit trångsynt i mitt sätt att se på henne å hela syskonsituationen. 
så skulle du råka läsa detta så e jag grymt imponerad men jag är väldigt ledsen över att jag inte förstog och att jag inte fanns där. älskar dig i vilket fall, trots att jag nog har varit en skitstövvel.

har jobbat både lör å idag men det hindrade inte från att man hade inflyttningsfest...
bara grabbar, men de e la så jag trivs bäst antar jag! hamnade på rockhouse på lördagen och kollade på "dead by april" ett helt oki band.. synd bara på den där skitstövveln som hoppade omkring å var allmänt störig å jobbig. 

imorgon e man ledig å sen jobbar men hela vekkan, fast helgen e oxå ledig så då blir det nog supa på allvar skulle ja tro! så party i helgen dådå! är iaf skönt att vara här, jag trivs som en fisk i vattnet! rent å lungt å hemtrevligt. mår bra nu faktiskt bättre än vad jag nog har gjort på länge måste jag erkänna. fast kanske e det våren oxå men just nu så känns det som att jag skulle kunna klara allt! 
nu fortsätta vänta på å få spela sims, kanske läsa lite mer eller snöa in sig i nån film.
puss på alla mina mysmänniskor både nya och gamla! 
älskar er alla och vill bara säga att ni betyder! 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar