2009-03-22

strålkastare

fredagen var en underhållande upplevelse
å man fick skutta tidigare fårn jobbet me vilket inte var helt fel
å sen över till fylleslaget :P
i början var man ju på tok för nykter för att känna sig riktigt bekväm
men det hela vände ganska snabbt
å sandra mitt lillahjärta vart lykklig över sin nakna flicka så det var ju en höjjdare.
synd barar att demonerna oxå var på party humör, fast denna gång var det inte mina demoner.

somnade alldeles för sent på lördan å skuttade upp kl 7 på morronen
inte helt vettigt så där men ja e inte känd för å vara de heller
å sen grängesberg(ett av dom ställen här på jorden som gud glömde) å tebax
å sen kom man hem och fick svårt å andas igen så alkohol kändes som en skit bra ide
(man ska inte lyssna på huvut när man inte har sovit å käkat nästan ingenting)
iaf det e inge bra när mannen som jag bor me var hemma
å sen drick öl tillsammans var verkligen ingen somhelst bra ide
så kl 5 eller när de nu var så mansade sig en väldans full och lessen flicka ner till pojken
de e fan tur att man har bra vänner i sånna situationer
så han petade i mat å man kollade på tv å somnade som en söt lykklig fet kattunge
för att vakna vid 4 på morronen av att han ja bor me saknar mig därhemma
så de e bara å mosa sig upp å masa sig över så man kan föröka få några timmars sömn till

nu är det idag och jag känner mig precis som ett rådjur måste känna sig sekunderna innan bilen träffar en
fast vem vet hjärtslagen kanske lugnar ner sig underdan och kanske kommer jag oxå minnas hur man andas
men just nu känns allt sånt väldans långt bort
lite för långt bort för att det ska vara riktigt nyttigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar