2009-03-27

fredag iaf sist jag kolla

happ så vaknade man suuuper tidigt fast jag var både supertrött å kall när ja ramlade in från jobbet igår, står man i dt'n hela kvällen å de e kaos så blir det fan kyligt.
hade massa mardrömmar om orkaner å tornados å grejjer å hus som ville ramla ner på en, riktigt läsko ärligttalat men de e första natten som jag har sovit oroligt, å de var inte så illa så, jag klagar inte än!

happ ska umgås me pappa å driva syskon idag! *yey*
pappa som e nysprättad men hemma i tryggt förvar *vinkar bye bye till hans gallblåsa*
tydligen så behöver man inte en sån, fast han får inte äta hårdkoktägg eller allt för fet mat... ägg som e sååååå gott! jaja får se de positivt..det blir mer över till mig då! :)
huvudsaken e ju att pappa e frisk å kry även om han e lite öm.

har badat nu på morgonen me...får la se vad dagen har att erbjuda! 
det känns iaf som en bra dag! 
har börjat småsnoka lite i japanska får se om man blir nå klokare eller om de bara fortsätter att vara helt obegripligt! de e ju ett j**** skit att dom inte har ett enda litet L i sitt skriftgrejjs... ja menar "no offence" men dom kan ju inte säga r..... "vill du ha lite mela lis?"
jaja innan jag dör ska ja iaf kunna skriva mitt namn på japanska!

nej nu talar klockan om för mig att det e dax å skutta ner på stan å möta upp pappa å Tina, men ha det bäst mina små troll å alla andra knytt som befinner sig där ute! *kramar om*

*****************
att sakna saker som inte längre finns, har funnits? 
Du skulle se mig nu

du skulle se vad jag har blivit

vem jag har blivit


men det var länge sen du såg mig. visst var det, vännen min. alldeles för länge sen.




Poesi av viunderregnmolnen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar