2009-03-20

insomnia

jag är trött!
så ofantligt trött om jag ska vara ärlig
och jag vet inte ens vad jag gör levande den här tiden på dygnet
men för mykke tankar som vrider och vänder sig i huvut
fast på ett sätt e de ju bra å vara vaken för då hinner jag springa ner till systemet
och sen vidare till jobbet å har ja bara de avklarat så blir de party sen
å alkohol behöver jag just nu i massor bara för att få tyst på huvudet
det e fan så mykke skit där inne just nu
så det är ett under att jag överhuvudtaget kan stå upprätt

det känns som om alla människor alltid vill ha något från en
och ger man dom lillfingret så tar dom hela handen
men jag slutade och ge... jag har tröttnat på att ge
(som den jag bor med har upptäckt vid det här laget)
jag känner mig så hemsk men just nu måste jag tänka på mig för att inte gå under
och han borde tänka på sig själv med, det är så man överlever här i världen
hårt å brutalt men sant!

nej nu tar rastlösheten överhanden så jag ska ut och möta världen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar