2009-07-15

ynkfröken

liten ynk idag
men har ont i hela kroppen, axlar å armar å tår men speciellt under fötterna :S
å trött har drömt stressdrömmar om cheeseburgare halva natten, så känner mig inte de minsta utvilad. tur att man inte jobbar så länge idag då
å att man e ledig i två dar! vilket ja faktiskt tänker vara, måste vila upp mig.
jonny nämde nått om öldrickande idag.. får la se om man joinar eller om man istället går hem å slöar.
menar det finns ju en fredag me!
*gääsp*
ååh kan man bli människa igen. har så ont i axlar.. skulle behöva helkroppsmassage eller nått
nån som ställer upp ?? :P
annars har man la inget alls å berätta, bara jobb å mer jobb.
nej dax för mer slö innan man ska iväg å mata människor! puss på er!

*******************************
håll om mig
smek mig
rör mig
få mig att känna att jag finns

håll om mig
värm mig
smek dina händer över min kropp

rör mig med dina händer
bara dina
dina händer
bara du

-Du! Håll om mig






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar