2009-07-06

slö dag

happ.. ledig dag.. så efter en natt me tornado drömmar så var de skönt å vakna upp.
så ligger å slöar mig i soffan efter nåra ägg mackor. trevligt å vara lycklig å lat :)
men snart ska ja väl ta tag i hemmet.

btw party i helgen!! nån som vill leka me mig?

jag snodde denna från sara i brist på annat, å som utfyllnad!

1. Jag har insett att min senaste kyss.. var underbar men alldeles för kort
2. Jag lyssnar på.. hello saferide
3. Jag pratar.. i min ensamhet
4. Jag älskar/tycker om.. christopher
5. Mina bästa vänner är.. kenneth, cissi å sandra
6. Min första riktiga kyss.. bakom en sten
7. Jag avskyr när folk frågar.. om man vill festa, när man ska jobba natt
8. Kärlek är.. underbart å ren galenskap
9. Någonstans, tänker någon på.. mig förhoppningsvis
10. Jag kommer alltid att.. vara lika förvirrad
11. Jag är hemligt förälskad i.. våran bil!
12. Sist jag grät var.. igår tror ja, älsklingen tuggade lite för hårt :P
13. Min mobiltelefon är..underbar men komplicerad
14. När jag vaknar på morgonen.. känner jag mig alltid lika kramig
15. Innan jag går och lägger mig.. pratar jag gärna för mykke
16. Just nu tänker jag på.. min nya skor
17. Bebisar.. vill jag nog ha i framtiden
18. Idag har jag.. vattna blommorna å städa här hemma
19. I kväll ska jag.. kramas å kolla på tv
20. I morgon kommer jag.. jobba
21. Jag vill verkligen.. festa till helgen
22. Just nu känner jag att.. jag är lycklig, men kanske lite ensam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar