2009-07-04

nattpass å bilbränder

det e konstigt de där... man öppnar kylen å det finns absolut inget å käka så man struntar helt enkelt i det. men sen när man har storhadlat då blir det typ samma sak, då har man istället för mykke mat så man vet inte alls va man ska käka... så då struntar man i det. att man aldrig lär sig?
det gick bra å jobba natt även om ja var lite grinig över mitt pass.
men inget ont som inte har nå gott me sig brukar de ju heta.
var iaf lungt som satan igår, fast de kan ju ha berott på allt regn å åska å blixtar. stakkars boman var helt skräckslagen!
så det en da som egentligen hände men som inte berörde oss det var la att dom hade tänt eld på den däringa bilen som låg under bron, men som sandra sa, de var ju kanske inte så himlans oväntat!

älsklingen var gullig å hämtade mig å väntade massa på mig så typ 10 över 4 kom vi därifrån igår.
undrar när man får gå hem idag då. hade ett trevligt 00-04 pass. men under dagen så har det förlängts så nu e de ett 21-04.30 pass. men älsklingen sa att han kanske kunda hämt mig, så då kändes det inte så himlans jobbigt. dessutom så får man ju en rast mitt i allt, så de e la inte så tokigt ändå.

undrar lite hur det gick för riam idag då... får ta å fråga mig för lite sen. man e ju nyfiken, men förhoppningsvis gick de som en dans på solrosor!

nej nu man å sen komma sweeny todd... puss på er alla å drick lite öl för mig me!
nästa helg blir det alkohol iaf.. så ni kan ju pricka in de i era kalendrar! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar