2009-05-12

Skumdrömmar å jobbsessa

Happ så sitter man här som en zombie idag igen, men idag blir det mer sims å bara slöa i soffan fram tills det att man börjar!
blir lite längre pass idag eftersom lilla Jonny e sjuk *skickar en krya på sig tanke*
så jobbar 17-02.30 idag.. häääärrrrllliiiiiigggggt...meeeen det ger massa penga å sånna behövs ju nu när man lever flott :) hur ska man annars kunna ha råd me bilar eller nya lägenheter å sånt.

jag mår fan skit bra.. och allt bara flyter på *myser* så jag måste bara citera Og"hur kul är det då att läsa om nån som har det asbra? Alla mina typ 15 läsare skulle bara försvinna som i ett trollslag. "

igår vart det pizza *myser vid tanken, det var sååå satnas gott å så längesen me å jag var på riktigt ynk humör igår med, jävla hormoner å annat skit (vi kan ju skylla på det iaf)
men idag e allt bättre även om det känns som jag blivit mosad av en ko eller nått.
så hade man ju världen cp drömmar me! 
finns det nån här som har drömt att dom utforskade tunnlar (liknade typ resident evil eller nått) å suttit på hitlers axlar med 2 köksknivar i händerna, å dödat monster. för det har då jag! hitler var en riktig gentleman faktiskt.. *suckar* faaan va sjuka mina drömmar e! 
tänk om man kunde ha sluppit komma ihåg skiten, ja menar det är inte som att dom gör nån nytta för nån.. elller tja det finns säkert nån som jag har lyckats få å le idag iaf!

nej mer sims, menar Melania lär ju bli klart nångång! 
puss på alla! löööööve U all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar