2009-05-14

paranoia

happ det var den sömnen.. men kröp la i säng vi en halv 11-11 eller nått å sovit nåra timmar å sen upp vi 7.. kunde ju inte somna om efter att älsklingen hade gått till jobbet. känner mig så paranoid me nyckel på vifft... vem vet vem som kan komma in när man sover :S
hade massa massa mardrömmar i natt me å det tog säkert en timme innan jag lykkades våga mig ur sängen å gå på toa.. kan ju lova att jag såg fiskar där ett tag! 
det är vi sånna tillfällen jag hatar mitt huvud. jag vet ju att det bara sitter där och att det inte finns nå monster.. men det hjälper inte så bra när man vaknar 2.22 å det e mörkt.

filmen igår var iaf bra! skoj å gå på bio! massa godis vart det, iaf det bästa med filmen.. musiken måste jag nog säga! 

å jobba kort pass idag, det blir nog helt oki, skönt å få komma hem till älskling sen! 
inhandlade iaf present till lilla noah så han kommer få vattepistoler.

neeej nu mer frulle å sen får man se! kram kram kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar