2009-05-13

biokalas!

ingen bra morgon alls.. fast på jobbet igår gick det sjukt bra tykkte jag! 
bara jag å Erik som var kvar på slutet och tog and om alla hungriga människor! 
så kommer man hem å sen inser man att nykel e borta :S så bara å ringa älskling å be honom öppna dörr å sen stupa i säng. fast då e man ju för pig så det tog ett bra tag innan  man lykkades slumra in. å sen blev man pussad på när christopher skulle gå till jobb å man fick släpa sig upp å låsa dörren eftersm man e sån klumpeduns.
å så krypa ner å sova å sen vakna av telefon vi 9 å släpa sig upp å beställa biobiljetter
så ikväll blir det änglar och demoner med christophers föräldrar.
å sen ner i säng igen. så nu sitter jag äntligen här nyvaken igen, men uttvilad iaf.
fast så mykke röra sig vart det då inte då det är en soffbunden dag. jag säger bara VÄRKTABLETTER!! men lär ju göra ett försök å hitta min nykel iaf.
neej dags att få dagen att börja! *kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar