2010-12-20

måndag

Mitt hem förfaller, fast jag har tänkt ta tag i det, jag har bara inte riktigt orkat.
Det kan bero på att jag inte kan sova om nätterna så att jag e astrött om dagarna.
Idag var jag iaf ut med barnvagn å hela kittet, drog ner till kupolen med Hanna.
Letade strumpbyxor med halkpluttar inte det enklaste. Hittade massa fina saker men var en stor tjej och höll hårt i plånboken så kom bara hem med det jag behövde (åsså cola å choklad)

Träffade på ett st Kim bland människovimmlet. Riktigt skoj faktiskt, hann med en liten update iaf, synd bara att lillkorven låg å sov. Det fick mig att tänka på jonas (min lilla kaospojk) saknar våra samtal ibland. saknar ditt tänk. Men då var då nu e nu! Men men hon verkar trivastokbra där nere, skönt det iaf!

Måste bara få skryta lite!! Min Älskling är så bra så han får beröm av jobbet *stolt* Har ju sagt hela tiden att det inte bara var jag som tyckte han var bäst! Nu får han det svart på vitt!
Saknar något offantligt men som vi brukar säga "snart är det fredag!" Och om bara några dagar så kommer han hem och jag får äntligen rå om honom massa igen!
Han blir hemma till nyår så jag kommer vara salig! Nej måste sova så det blir fredag nångång!
Pöss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar