2009-06-16

my life would suck without you!


happ så börjar vi dagen med lite musik dådå.... första låten som var på när ja slog på tv'n...
kände precis så! hahaha fan va härligt bra ja mår idag! " 'Cause we belong together now" *nynna*

visst förkyld å så men lykklig flicka som sitter här!
happ så medans vi ändå håller på me musik tema så tar vi denna låt som jag har lyssnat sönder den senaste vekkan!

http://www.youtube.com/watch?v=51Lv9vs6xwo

*suckar av lykka* myyyyssss
åh btw pratade me jonas härromdan! *skutta massa* sååå nice *happy* hoppas det blir mer sånt, har saknat min jonas!

fick min klänning igår me... pretty pretty sak, men det ska göras lite justeringar så den sitter lika bra som den borde. lovar å ta en bild sen när ja e klar! :P

ska köpa skor! fast riktiga dojjor, *viskar* gympadojjor, men förvänta er inga storverk, men hade la tänkt att man kanske skulle börja gå lite å kanske jogga me, men hur de blir me den senare saken de märx.

har ett nytt livsmål tror jag.
innan jag dör så ska jag ha pallrat in min söta lilla rumpa på ett gym!
men som det e just nu så får jag ångest bara jag tänker på ordet, så det e lååång väg dig, å de e ännu lääääääääängre väg tills jag faktiskt skulle gymma.
men det är mitt mål iaf.
christopher tykker att ja ska följa me honom å danne å träna å visst det hade la kanske varit nice som sagt, men jag bara kan inte. bara vet att jag skulle göra bort mig å att dom skulle skratta. å fråga mig nu inte hur eller varför men så e de.. å det sitter så satans fastrotat i huvudet så det kommer bli såååå svårt å övertala mig om att det inte är så.
just nu blir jag gråtfärdig å får andningssvårigheter bara jag tänker på det.

jaja tyg vill vi inhandla så vi kan klä om mina små högtalare som nu faktiskt har fått en fiiin plats i vårat vardagsrum, å tyg ska vi inhandla så jag kan börja sy lite kläder igen, det bara spritter i hela kroppen, vill rita mönster åååå ååå... ja precis så! *ler sött* nej nu mer nördighet å så
take care alla mina små *pussa på*







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar