2009-06-16

mitt nya liv

happ så har man varit duktig flikka då..
skuttade ner till christophers jobb till 4 när han slutade
och så svängde vi förbi kupolen å små kollade lite högtalare å annat som älsklingen vill stoppa i sin bil när han nu får en. sen hamnade vi på team sportia.. jag har handlat nya gympadojor, träningsbyxor å tröjjor å bh... jag ser ut som en (som älsklingen så fint uttryckte det hela) överklass kärring! så 2000 spänn senare så e ja nu ägare till träningskläder, ett steg i rätt riktning.
sen efter shoppingen å lite mathandling så gick vi hem å bytte om å sen promenerade å gick vi typ en mil eller nått... jag har trääänat!!! å sen hem å stretcha! asså fan va fint ja mår! får la se omjag säger samma sak i morron me, men det verkar som att vi ska ta en promenix då me, så är det nån som vill joina nåndag så säg bara till!
men som sagt ja e sån nybörjare så bara promenix å inge jogging... inte än iaf!
å om jag inte kommer få den snyggaste röven efter detta då kommer jag aldrig få den!
så välkommen till mitt nya liv!
puss på alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar