2010-09-18

one of those day's

Jag vill inte... idag vill jag dra täcket över huvudet och lägga mig ner å gråta.
Det är en sån dag bara!
Jag vill ha min famn och krypa in i... och just nu känns alla dagar som ett enda grått töcken som bara flyter in å ur varandra utan slut.
Nej det är inte min dag idag!
Varför kan inte jag oxå få göra vad jag vill eller se världen eller vara hos den jag älskar?
Men det är väl så, kanske finns det nått jag ska lära mig av detta?!
Kanske tålamod... Fast det tycker jag redan att jag har så det räcker å blir över till en halv armé.
men vad vet jag. Just nu vill jag bara börja leva mitt liv! är trött att det är på paus mode.
Ge mig lite action, drama och komedi! Nej uss vad jag är trött just nu!

"The same procedure as yesterday, miss Fay? The same procedure as every day, Mommy"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar