2010-08-23

Sömnlöst

Jag sover nästan inget längre
igår lät det som nån försökte ta sig in i lägenheten
precis när jag höll på att somna
vilket resulterade i att jag somnade runt 5...
å dan innan det var de oxå runt 5 snåret som gällde.
idag hade jag lite tur så jag fick sova samanlagt 3 timmar på dan eller nått.
så var man trött å stabil ikväll så la mig faktiskt vid 1.. tror du inte att det är nån som vaknar av mardrömmar vid halv 4 snåret?! Så det e fan inte meningen att jag ska sova!

Men jag har haft en toppendag!
Traskade ner på kupolen för att umgås lite me Hanna å Jonny.
Sen svek Jonny oss för jobbet, så jag å Hanna hamnade på rusta så äntligen kunde jag köpa min spegel! Vart en matta oxå, menar Fay lär ju ha nått å krypa på!
Å sen har jag och Hanna suttit och snackat en massa massa strunt och målat ena sidan på min bänkskiva.
Hanna e Fan bäst!
å tack för att man inte har tv, så man faktiskt måste umgås!
Nej nu när skräcken lagt sig...Undrar om man skulle försöka ge sig på å sova lite mer kanske!
kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar