2009-08-01

no one sleeps when i'm awake

http://www.youtube.com/watch?v=dcdLJmoMBLk

sååå trööötttt..... hela ja e bara mos... kunde inte somna när ja kom hem å sen vaknade man runt 9 elelr nått å nu kan ja inte sova mer, fast ögonen går i kors...
såååå tröööötttt

tänkte mata mig lite me varma koppen å sen försöka somna till nån film eftersom det uppenbarligen inte går å somna i sängen, trotts att ja har christophers t-shirt på mig så det ska lukta som han e hemma. :(
men i morron då kommer min älskade hem igen! så då kanske man kan nörja sova vanligt igen
men det blir nog inge jobba för mig, inge sömn lagomt me feber å dunkande huvudvärk... tror min kropp säger att den e trött den me.

längtear tills den 27 så man får hem lilla kissen.
nej nu e det dax å frukosta lite å sen ringa jobb så dom kanske kan hitta nån annan till ikväll..
puss på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar